dinsdag 13 december 2011

verwennerij door marion


kijk toch eens hoe ik verwend ben door mijn vriendin marion, ze heeft een grote doos met allerlei leuke kerstknutsels naar me toegestuurd.
Het eerste is een  nototieblokje.Daarna zie je een besteksetje, leuk he?




 dit is een kerstster met een magnoliaatje die je ergens in kunt steken.
marion heeft nog een passie en dat is keramiek beschilderen, jullie hebben haar boedha al eens gezien die ik met mijn verjaardag kreeg, nu had ze deze kleine schattige sneeuwman gemaakt, ernaast een lantaarntje met een kaarsje en wat magnolia's erom heen
dit laatste plaatje is een houten letterset met het woord DREAM versiert met kleine embellishments en stempeltjes.Inge wilde het meteen inpikken voor haar kamer, maar eerst gaat moeders er evenvsan genieten

2 opmerkingen:

  1. lief dinnetje, het is je van harte gegund !! Ik ben blij dat je het mooi vind !!! Enne...ik hoop dat Inge en jij nu geen ruzie krijgen over het bord, dat wil ik niet. Dikke, dikke knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg! Wat lief dat je dit gekregen hebt! Mijn complimenten, Marion!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen