zaterdag 19 mei 2012

ik weet niet of jullie het al gezien hebben op de site,maar ik ga inderdaad stoppen met de webwinkel, ik heb doodgewoon geen zin meer in al dat werk, heb nu eens zin om meer tijd te gaan besteden aan de leuke dingen des levens, zoals stempelen etc.
Nou denken jullie misschien:"maar en webwinkel is toch LEUK?"Ja best wel in het begin,maar het is zoveeeeeel werk om alles up to date te houden.Je ziet het al aan mijn blog.....er staat nog bijna niks in , doodgewoon tijdgebrek......
dus nu is het voorlopig ME....ME....ME ....TIME lekker aan mijn journals werken met elisa, beetje cute stempelen en vooral veel opruimen haha want ik heb nu weliswaar de hele winkel tot mijn beschikking als hobbykamer, maar die staat nokkienokkie vol, wat kan een mens toch een spul vergaren in de loop der jaren he?

maar goed dat ik nog wel workshops blijf geven, dan zie ik jullie vast nog wel eens .....en komt er ook vanzelf een beetje schot in het opruimen van spullen die we dan gebruiken
carina

2 opmerkingen:

  1. Ik snap het helemaal, tijd voor jezelf en tijd om te freubelen. Ik merk het al als ik veel moet werken, wordt er helemaal onrustig van als ik niet even in m'n hobbykamertje kan zitten. Alle stempels zijn goed aangekomen en ben er lekker mee aan het stoeien;-) fijn weekend!
    Groetjes Helene
    Uit Hardinxveld- Giessendam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carina,
    Ben blij met je bericht. Ik had al een paar keer op je blog gekeken of ik misschien zelf een berichtje had gemist.
    Ook al gedacht aan ergere dingen (gezondheid e.d.).
    Gelukkig is alles goed bij jou.
    Kan me best voorstellen, dat je wat meer tijd voor jezelf wilt hebben, want in alle dingen gaat tijd zitten en soms krijg je het idee dat je alleen maar achter de feiten aan het aanhollen bent.
    Knap van je om deze beslissing te nemen en voor jezelf te kiezen.
    Ben reuzebenieuwd naar wat er allemaal in de toekomst op je blog gaat verschijnen.
    Ik blijf in ieder geval volger van je.
    Heel veel lieve groetjes van Gery

    BeantwoordenVerwijderen