woensdag 16 maart 2011

heel veel berichtjes samengevat van de afgelopen tijd

Dit is een valentijnskaart die ik van mijn stempel -vriendinnetje Marion kreeg, cute he?Zij is een DT member van CREACARINA , maakt de schattigste creaties en verwent mij zo nu en dan met allerlei moois. Ik krijg altijd zoveel inspiratie van haar kaartjes, de liefde voor het stempelen/scrappen straalt ervan af.
Marion en ik vinden het leuk om elkaar te verrassen met zelfgemaakte spullies en dan bedoel ik niet alleen kaarten, zo heeft ze met kerst een ontbijtsetje voor me gemaakt, ook zooo schattig, gewoon te mooi om er iets van te eten.
Ik heb de laatste tijd vrijwel alleen  cute-stempels gebruikt, maar door de mooie dingen die mijn vriendin Elisa maakt ,krijg ik ook weer zin in andere stempels, ik heb voor een verjaardag dit kleine" kadoosje" gemaakt, er pas precies een klein kadootje in



  Mijn moeder is inmiddels alweer een jaar geleden overleden.
Toen we haar huis aan het opschonen waren kwam ik deze twee kaarten tegen die ik voor haar maakte toen ze zo ziek was.
Ze had ze bewaard , mijn moeder was iemand die nooit rechtstreeks tegen je zei dat ze iets mooi vond of uberhaupt een komplimentje gaf, dus ik denk dat ze dit toch heel mooi vond.
Het waren de eerste borduurkaarten die ik maakte , het is niet echt mijn ding,maar weer eens wat anders dan de gestempelde kaarten die ik meestal maak ,dus een leuke afwisseling.
                                                                                      deze rozen vind ik zelf ook erg mooi, de meeste
 knipvellen vind ik te klein, maar dit is een mooi     formaatje voor een kaart


1 opmerking:

  1. ohhhh..dat zal een ontroerend moment geweest zijn Carina...wat geweldig voor je, moet toch een opsteker geweest zijn.
    Enne, wat die lieve kadootjes betreft, je bent in mijn ogen zo'n lief en warm mens, die verdient het in mijn ogen gewoon om af en toe in het zonnetje gezet te worden. Ik ben blij dat je hier inspiratie uithaalt ! Dikke, dikke knuf Marion

    BeantwoordenVerwijderen