woensdag 16 maart 2011

Tjonge jonge wat een bevalling,maar mijn blog is eindelijk in de lucht, er kwamen zoveel vragen over,maar het ontbrak me gewoonweg aan tijd. Meestal als ik iets maak vergeet ik er een foto van te maken, dus tja…..dan blijft er ook veel op de plank liggen of vind een ander tehuis zonder dat ik het zelf nog kan tonen.
Tijdens de workshops die hier om de week  worden gegeven,maken de cursisten ook de mooiste dingen dus daar zal ik ook eens wat van laten zien
Ik hoop dat elke bezoeker hier geniet van de dingen die er te zien zijn en een reactie achterlaat!
Van tijd tot tijd zal ik hier ook freebies opzetten, een wedstrijd organiseren of een Candy weggeven
Mochten mensen zich hier ZO thuis voelen dat ze zich als DT member op willen geven, mail mij dan even privé.
Veel kijkplezier
carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten